Gastromand.dk | 24. November 2014

Til toppen

1000 TAK!

Forside Forum Mad & Drikke 1000 TAK!

Tagget med: 

This topic contains 2 svar, has 2 voices, and was last updated by avatar Webmasteren 1 year, 8 måneder siden.

• Forfatter
    Meatlover
    Participant

Hejsa jeg er ny her på Gastromand.dk

Først må jeg sige at det virkelig er en god side/blog mm i har fået op og køre her…

Jeg har de seneste dage kigget lidt omkring på siden og jeg må sige at den giver god inspiration og min mad interesse er virkelig blevet boostet efterfølgende :)

Jeg har i dagens anledning købt mig en ny kogebog….”ALMANAK” af Claus Meyer. Med den håber jeg at finde god inspiration og ideér til mad lavningen her i hjemmet. Den lyder i hvertfald til at være god hvis man læser folks meninger her på GM.dk

Jeg håber at kunne vende tilbage dagligt her på siden få at få tips & tricks mht madlavning køkkenudstyr mm….Jeg er IKKE nogen prof kok på nogen måder men en madglad fyr der elsker kød og god mad ;) Så jeg håber at siden her kan hjælpe mig med at blive bedre til at lave mad og samtidig få en bedre forståelse for madlavning.

Så igen, mange tak for jeres arbejde her på siden.

MVH Mike

Let The Cooking Begin!!!!

Meatlover
    Participant

Almanakken er en fantastisk bog. glæder mig til weekenden.

Webmasteren
    Keymaster

Hej Meatlover.

Velkommen til og tak for rosen – det er jo lige netop for at vi alle kan blive bedre at Gastromand er oprettet, så du er kommet til det rette sted:)

Vi ser frem til at høre mere om Almanaken´!

Log ind for at svare og oprette nye emner